6 november 2013

Vi får se.

Ännu en blogg, vilken i ordningen kan man undra. Har och har haft flera under åren som gått sedan jag började blogga. Jag ville börja om, igen. Vet inte om jag kommer blogga oftare tack vare det eller om det blir som vanligt, att det rinner ut lite i sanden och plötsligt har det gått en månad innan jag åter igen tar mig tid att skriva. Kanske får jag tummen ur att skriva oftare, som jag ju behöver. Egentligen. Stort skrivbehov, men gör inte något åt det tillräckligt ofta.

Hoppas kan jag. Att jag nu kommer använda den här bloggen till att skriva mer.

Hur många som läser eller inte har ingen betydelse, bara jag får skriva.

Och det får jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.