10 november 2013

Slött var det här.

Kan inte påstå att det varit en aktiv söndag, även om jag både varit i stallet (men det är jag ju dock dagligen), tvättat två maskiner med tvätt och lagat middag med fler ingredienser än två. Hade ambitioner om att åka till återvinningen med saker idag, kanske rensa ut lite mer saker från förrådet på köpet. Det blev det inget av nej. Det får bli en annan dag. Tisdag kanske..

Snart dags att lägga sig, för både min del och sonens del. Kanske kollar på en film i sängen om jag inte somnar direkt efter att han somnat förstås. Det är lätt hänt och rätt vanligt om man säger så. Speciellt den senaste veckan när sömnkontot legat på minus mest hela tiden.

Imorgon är det dags att gå till naprapaten igen. Tror det blir TENS på sätesmusklerna då. Töjning/stretchning av nämna muskler också skulle jag tro. Lite knåd och så uppe vid nacken lär det bli, om det hinns med. Vi får se helt enkelt, tror hur som helst fokus kommer ligga längre ner på kroppen. Jag stretchade idag eftersom jag var ute och red på min häst i eftermiddags. Blir lätt stel och stram i musklerna annars om jag skippar att stretcha. Såklart.

Tionde november, dags att fundera på julklappar? Eventuellt. Vet inte vad jag ska köpa till min man, inte heller vad mina föräldrar ska få, inte heller vad den enda vännen jag byter julklapp med årligen ska få. Sonens julklappar är inte så svåra att tänka ut, det blir kläder och någon liten leksak. Han har nämligen leksaker så att det räcker och blir över. Han ska nog få en bok eller två också, det gillar han och skadar inte att skaffa lite nya att läsa. Lär uppskattas! :)

Men åh.. Kom just på att jag inte plockat undan resterna från middagen. Bara att ta tag i det, sedan slappa med ungen en stund innan han ska få sin kvällsgröt och därefter sänggång. Ska bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.