9 november 2013

Tröttma.

Igår var jag slut som människa. Kvällen var jobbig med halsont, huvudvärk och rinnande näsa.. Och sömnbrist efter natten som varit. Det blev en sen kväll på jobbet, jag somnade inte förrän 02.45 och vaknade 07.40 och lämnade sängen 07.45. Lämnade jobbet en timme efter det. Extremt trött.

Kan väl säga som så att den här dagen varit lågintensiv. Varit till stallet (såklart), kört en maskin med tvätt (ska hängas nu innan sänggång) och bytt sängkläder i sängen. Alla i familjen har duschat eller badat - lika bra att byta sängkläder idag än att skjuta upp det till imorgon tänkte jag.

Ska bli mycket skönt att natta sonen om sisådär en halvtimme (halv tio). Lär inte ligga vaken alltför sent om man säger så.

Imorgon hoppas jag att jag har lite mer energi för såhär trött vill jag inte vara en dag till. Nej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.