14 november 2013

Uppladdning pågår.

Uppladdning pågår inför dygnspass på jobbet. Börjar om sisådär fyra timmar. Om 2,5h kommer mannen hem och då har jag 1,5h på mig att åka till stallet, bli klar där och åka till jobbet. Gäller att vara effektiv så att säga. Lär vara redo att åka hemifrån så snart mannen kommer hem helt enkelt!

Nu närmast är det lunch för F som gäller, själv har jag redan tryckt i mig lunch. Var tvungen att tillaga något för att ha något att ta med mig till jobbet att äta till middag ikväll. Apropå jobbet så är det dygnsjobb nu, ledig lördag och söndag 9-18. Skumt att ha en helt ledig lördag. Brukar annars antingen jobba hela lördag eller gå på ett kvällspass på lördag. Skönt dock, såklart. Har en del att ta tag i hemmavid, rensning och sådär.

Igår kom min brorsdotter E hit för att umgås med oss. Nåja, framförallt för att umgås med F. Vi övriga kommer på köpet så att säga. Madrassen ligger kvar på golvet än, F verkar gilla att leka på den så den får ligga kvar ett tag. Till imorgon kanske..

Ska ta och ge F lunch nu, sedan är det dags för honom att sova. Verkar trött redan även om han klev upp för dagen vid elva. Sovunge deluxe.

Roligare än såhär blir det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.