6 januari 2014

4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum.

Blev visst lite glapp mellan uppdateringarna av den fina januaribloggutmaningen, får bli både 4 och 5 som uppdateras nu.. när klockan passerat midnatt så att det till och med hunnit bli den sjätte. Äsch, man får inte vara så petnoga i alla lägen!

Hur som helst, kom hem från jobbet vid åtta nu på kvällen efter att ha varit hemifrån sen halv nio imorse. Sonen och mannen hade sannerligen roat sig ordentligt medan jag jobbade. Åtminstone hade den lille herrn gjort det och spädde på det lite mer genom att dra ner ännu fler böcker från bokhyllan. Tyvärr (?) kom jag på i samma veva att jag nått punkten "4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum." i utmaningen och tja, eh.. det fick så att säga bli som det blev. Om man säger så.

Såattehh. Varsågoda:


Ja det är soffkuddar på golvet till vänster, de som är tänkta till att ha bakom ryggen när man sitter i soffan. Mannen lägger ut alla fyra på rad framför soffan eftersom lille herrn numera tar sig upp i soffan men inte är lika smidig när han tar sig ner. Kaoset i övrigt... är helt och hållet den lilles verk.

Måndag = städdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.