28 januari 2014

25. Kolla! Här är en bild från mitt kök.

Nej. Ett ordentligt foto kan jag inte leta fram i gömmorna.
Jag kan dela med mig av ett kort jag tog häromveckan när jag hade satt upp som mål att diska upp ett monsterdiskberg, det tog emot men jag fick undan det. Otroligt nog.


Inte så värst snygga luckor i det där köket inte. Det gröna kaklet suckar jag över dagligen, vet inte hur de tänkte när de satte dit det. Hur som helst så.. Tja. Köket är inte speciellt mysigt som det är nu, har inte orkat ta tag i inredandet av det. Nu har vi åtminstone ett ordenligt (läs: normalstort) köksbord och en lampa över det, men något mer måste upp på väggarna för att det ska kännas hemtrevligt där. I vår.. kanske.. Any day now. Så att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.