15 januari 2014

14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tv-serie…

Nu var den där pistolen framme igen, VEM är det som viftar med den egentligen? VAVAVA?!

Hur som helst, nu var det inte det som var dagens ämne. Dagens ämne handlade om att byta liv med någon i en tv-serie. Frågan är väl under hur lång tid och sådär, inte alltför länge hoppas jag för då skulle det bli smått jobbigt. Okej, extremt jobbigt. I längden alltså.

Första jag kom att tänka på är Dr Hart i Hart of Dixie. Förutsatt att hon just då vid "bytet" skulle ha ihop det med Wade, annars får det vara. Det är honom jag vill åt att tafsa på. Erkänner det rakt av! ;)

Om hon nu inte skulle ha ihop det med honom just när bytet ska ske så.. eh.. Då är det svårt, kanske en av domarna i någon av Masterchef-programmen? För att få smaka på smaskiga maträtter. Skulle också kunna tänka mig att (under pistolhot) byta med Sheldon Cooper. Max en dag. Därefter skulle jag förmodligen bli galen över att vara honom. Skulle mest vilja byta för att få en inblick i vilket organiserat kaos (eller vad man nu ska kalla det) det är i hans hjärna. :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.