16 januari 2014

16. Kolla! Här är en bild från mitt sovrum.

Nej, det är ingen idé att kolla. Mest för att jag inte kan fota nu när sonen sover där och dessutom för att det sannerligen inte finns något att se där. Det är tomt på väggarna (förutom två saker som hängdes upp mest för att åtminstone NÅGOT skulle finnas uppe) och allmänt trist rum. Har inte orkat ta tag i det där.. Skäms inte för rummet, men jag ids verkligen inte leta fram någon bild och som sagt - för sent att fota nu. I sovrummet står en säng (stor), en spjälsäng, en Poängfåtölj, en byrå med fyra lådor, en skötbyrå med tre lådor (uppepå byts blöjor osv på sonen), ett litet Lack-bord och ett annat litet bord som står intill makens del av sängen. Just ja, står en hög smal garderob i ett hörn och skäms också. Roligt värre. Men nej, ingen bild.

Precis så tråkig är jag denna utmaningsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.