29 januari 2014

Slutspammat.

Jag har alltså legat efter som fan med listan, nu tog jag mig tid att "skriva ikapp" även om det är fusk att göra så. Men här bestämmer ju jag, så jag bestämmer att jag får göra så i min blogg. ;)

Nu ska jag sova. Alldeles för sent, jag ska upp tjugo i sex. Fint. Det är ju trots allt 5,5h dit och jag ska borsta tänderna innan dess också. Sen attacksomna. Hoppas kunna sova lite när jag kommer hem från stallet igen på morgonen efter åtta, blir en väääldigt lång dag annars då jag ska ut och roa mig på nationspub med en vän på kvällen. Det var mycket länge sedan vi gjorde det sist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.