20 januari 2014

19. Kolla! Det här är ett fynd jag gjorde en gång.

Jag gick in på Indiska en dag för att jag hade sådan där wrapptjohej att använda mig av där, 50kr för att vara exakt. Köpte mig en mössa (behövdes) och så såg jag något som jag föll för direkt och som definitivt kvalar in som fynd! En stoooor mugg, jag har mätt hur mycket vätska som rymmer i den och det är hela nio (9!) deciliter. Galet. Älskar den hur som helst. Den har fått en kompis, har alltså köpt en till lika stor. Även den med elefantmotiv - dock ej samma. Jag älskar elefanter har jag kommit på. Speciellt på muggar. Tydligen..


2 kommentarer:

  1. Meh, de hade då inga elefanter när JAG var där...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den där köpte jag på Gränby, min andra elefantmugg (färgglad) köpte jag inne i stan - där finns det muggar både på under-och övervåningen!

      Radera

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.