12 januari 2014

12. Hepp! Dagens tv-tips.

Jag tittar sällan på tv nuförtiden, följer ingen speciell serie eller något tv-program.

Nu ljög jag. Insåg jag i samma veva som jag skrev klart meningen ovan.

Jag kan av någon anledning inte låta bli att titta på "Tunnelbanan" när det sänds på femman (nu börjat sändas igen, på onsdagskvällar). Jag gillar inte att åka tunnelbana i Stockholm, känner mig alltid så.. utsatt på något sätt - speciellt på kvällar och helger blir jag smånervös om jag ska åka, oavsett om jag har sällskap eller inte. Blir ju knappast bättre av att titta på ett program där de mest tar hand om bråkstakar och annat i och i närheten av tunnelbanan..

Ändå kan jag inte låta bli att titta, så då får jag väl ha det som tv-tips då. ;)

Råkar jag zappa förbi The Big Bang Theory så tittar jag på det. Love it!
Vissa avsnitt har jag sett många gånger, men tittar ändå - blir nämligen inte mindre bra för att jag sett det innan. Nördhumor när den är som bäst.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.