20 januari 2014

20. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att spela huvudrollen i en film...

Ännu en gång är pistolen i farten. Wtf? Börjar kännas lite svettigt att gång på gång vara under pistolhot och göra jobbiga val. Denna gång handlar det alltså om huvudrollen i en film, hjälp.

Jag är nämligen allt annat än en naturbegåvning när det kommer till att agera. Gillar dessutom inte att se mig själv på film, urjobbigt. Å andra sidan, vem har sagt att JAG måste se filmen jag har huvudrollen i? Precis. Skippar det. Hur som helst.. välja en film och huvudroll var det ja.

Åh jag vet inte.. Jag försöker verkligen tänka efter och film efter film ratas i huvudet för tillfället.

Nu har jag tänkt i över en kvart. Jag måste gå och lägga mig och det går inte om jag är under pistolhot så jag får snabbt svara något, kanske lite halvhjärtat men det blir åtminstone ett svar!

Josie Geller (Drew Barrymore) i Never been kissed.

Skumt val, men så får det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.