3 december 2013

Saker och ting.

Jag borde verkligen inte påbörja ett blogginlägg ett på natten, men nu är det som det är - det får bli ett kort ett om inte annat. Ska lägga mig snart, avundas sannerligen inte mannen som ska kliva upp mindre än fyra timmar.

Imorgon ska jag hämta hem ett nytt (begagnat) köksbord och stolar till, bestämdes ganska precis en halvtimme sedan. Någon som skänker det och jag är inte sen att nappa, då vi behöver ett större bord. Det lilla vi har ser fånigt ut där i sitt hörn av köket. Detta gör ju dock att det bordet "måste" flytta. Kan nog kränga iväg det för ett par hundra om inte annat.

Min brorsdotter kom aldrig hit och sov över. Det slutgiltiga beskedet fick jag strax efter tre på natten. Tack för den. Jag kunde därmed gå och lägga mig, somnade dock inte förrän 04.40. Trevligt. Inte.

Idag skulle vi egentligen varit iväg på middag nu på kvällen, men han vi skulle till är tyvärr sjuk - förkyld som attan. Tråkigt att inte ses då det var länge sedan vi sågs, men vi vill inte riskera att dra på oss någon monsterförkylning strax innan resan till Ungern. Det får bli middag och umgänge nästa söndag istället! :)

Hade egentligen tänkt skriva om lite andra saker, men det här får duga. Jag måste sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.