31 december 2013

Nyår.

Jag skulle jobba 08.15-16 (17). Jag vaknade med årets värsta huvudvärk och kraftig yrsel, det snurrade även när jag låg ner. Toppen. Hejdå extrapengar, hej sängläge. Jag lämnade inte sängen förrän framåt halv ett, efter att en kvart innan bett om två alvedon av mannen. Lågintensiv dag.

Har åtminstone varit en sväng till stallet, nyårspussat på min häst. Jag har hängt med sonen och borstat katterna (uppskattat deluxe av båda). Ätit mat som maken lagat och glass som jag köpt på Ica.
Hängt vid varsin dator efter att sonen lagt sig. Party.. Inte.

Deppar in det nya året. Inte helt oväntat, varit ur form i flera veckor. Denna dag är inget undantag. Tyvärr. Nåja, det går över förr eller senare.

Gott nytt år.

Eller så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.