31 december 2013

Året som gått, 2013.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Jag vet inte riktigt, det har jag säkert men inte något speciellt som är värt att nämnas.

2. Höll du några av dina nyårslöften? 
Nej. Mest för att jag inte brukar avge några.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? 
Nej.

4. Dog någon som stod dig nära? 
Nej. Om inte en stallkatt räknas förstås, han är saknad sedan han somnade in.

5. Vilka länder besökte du? 
Ungern.

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?
Inget speciellt som jag känner att jag behöver nämna. Mer socialt umgänge kanske?

7. Vad var din största framgång 2013?
Pass på den, har nämligen ingen aning.

8. Bästa köpet? 
En urmysig tröja, inget mer spektakulärt än så.

9. Vad spenderade du mest pengar på? 
Utöver det uppenbara (räkningar): Min häst.

10. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
"Uncover" med Zara Larsson.

11. Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med tidigare år?
Beror helt på vilka år man jämför med. Jämför man med förra året så.. mer ledsen tror jag.

12. Vad önskar du att du gjort mer? 
Varit social. Sjukt dålig på att se till att vara just det.

13. Vad önskar du att du gjort mindre? 
Vet inte..

14. Hur tillbringade du julen? 
Med min lilla familj hos min familj (dvs hos mina föräldrar).

15. Favoritprogram på TV? 
Hart of Dixie, The Big Bang Theory.

16. Största musikaliska upptäckten:
Pass på den.

17. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? 
Inte vad jag kan minnas, så antagligen inte.

18. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?
Var väl hemma och en sväng till stallet tror jag. Kanske?

19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Det finns det väl alltid...

20. Hur skulle du beskriva din stil år 2013?
Som den alltid varit, inte speciellt speciell så att säga.

21. Vad fick dig att må bra?
Min häst. Hon får mig att må bra år efter år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.