23 oktober 2014

Lite kort bara.

Sitter på Norrlands nation och pluggar lite. Allt för att undvika att vara hemma ensam. Bäst såhär helt enkelt, det är ingen bra dag idag. Är visserligen ont om bra dagar nuförtiden men ändå...

Skriver på en platta, går sällan smidigt eller bra. Framförallt extremt långsamt!

Igår träffade jag min läkare. Jag är fortsatt sjukskriven fram till 25:e november. 50% precis som de senaste veckorna. Saker går inte åt rätt håll om man säger så, på tisdag ska jag dock äntligen till affektiva mottagningen för ett första bedömningssamtal hos en läkare. Få se vad det leder till. En mer ordentlig utredning och eventuellt någon form av terapi.. antar jag.

Depression är så .. kul.

Nu åter till att försöka läsa lite mer i boken innan jag lämnar stan för att hämta barnet från förskolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.