18 februari 2014

Hur gick det då?

Helgens borden. Hur gick det med dem kan man fråga sig. Jorå, lyckades göra en del åtminstone.  Fetstil = fixat!

- Dammsuga och moppa golv.
- Tömma min garderob på kläder och vika om allt efter att jag sorterat dem. Nu ligger allt i en enda röra, mest för att jag dragit ut allt på golvet två ggr senaste månaden för att försöka hitta något plagg. Efter att jag hittat plagget så har jag bara slängt in allt igen utan att vika något och tja.. det är kaos därinne. Det börjar störa mig nu.
- Städa badrummet.
- Motionera min häst trots skitvädret som utlovats denna helg.
- Träna (hemmaträning modell lättare).
- Borsta katternas päls.
- Rensa bland sonens kläder.
- Lägga mig tidigare (en dag iaf..).

Bonus: Städade äntligen mitt skrivbord, det har varit på min lista i ett par månader nu. Minst.

Nu borde jag sova. Det ska jag också, om sonen slutar smågnälla i sömnen. Drömmer nog, klappa lite försiktigt på honom brukar hjälpa så det har jag gjort. Tyst nu, hör bara andetagen från honom och min man.

Måndag var en bra dag. Bra dag måendemässigt och humörmässigt. Minns inte när jag lyckades ha båda delarna samtidigt senast.. läääänge sedan, men måndag alltså.  It was good! Hoppas såklart att tisdag blir bra men tänker inte ha så höga förväntningar angående det, blir det bra så blir jag då åtminstone positivt överraskad!  :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.