12 juni 2014

Den känslan.

Du ligger och sover i sängen, det är natt eller tidig morgon. Du drömmer knäppa och orealistiska drömmar som vanligt, som sig bör när man sover. I en av drömmarna sätter du dig och bajsar intill en rosa bil. Du vet att det är en dröm, men det känns extremt verkligt. Sådär så att när du vaknar upp så är det med skräck och lätt äcklad känsla i kroppen som du känner efter om du skitit ner dig på riktigt eller om det verkligen bara hände i drömmen. Självklart har du inte skitit ner dig, det var bara en oerhört verklighetstrogen känsla du upplevde, du vet vad jag menar va?

Den känslan.

Den upplevde jag imorse när jag vaknade. H e m s k t. Hatar när det händer. Samma sak när det gäller att kissa i drömmen när man i drömmen är extremt kissnödig. Att vakna upp då och inte ha kissat ner sig är ett mirakel. Känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.