21 april 2014

Överlevde.

Jorå, jag tog mig till gymmet idag och överlevde rentav. Mitt ansikte hade stora likheter med en solmogen tomat i färgen, men saksamma - jag genomförde mitt planerade pass som tänkt och det gick bra. 30 minuter på en crosstrainer (suckpuststön), därefter 10 minuter styrketräning. Det fick duga eftersom jag direkt efter skulle till stallet för att rida och fixa allt det andra som vanligt.


 Bollen är satt i rullning, jag har tagit ett första steg till att komma i bättre form. Hurra!

Vi har även hunnit med Mediamarkt (köpt mikrovågsugn), Hööks, Barnens land och IKEA. Hade tre saker på min "att köpa"-lista. Mikrovågsugn och ridhjälm för födelsedagspengarna jag fick till dem. Tredje saken på listan var att skaffa "halkskydd" till badkaret, det köpte vi på IKEA. Där åt vi även lunch, måste ju passa på när man ändå är där runt lunchtid. Var inte så farligt mycket folk. :) 

På Barnens land hade jag 200 kronor i presentkortsform att använda, sista datumet att använda dem var 25/4. Lite halvbråttom med andra ord. Där blev det en liten kylväska, sommarsandaler till sonen, kritor (att måla på asfalt med), en lila boll till sonen och tvättservetter/våtservetter/whatever. Det var kärlek vid första mötet när han fick bollen i sina händer efter inköpet. Han älskar verkligen den där bollen och har lekt massor med den idag. Gulle. :) 

Vågar inte tänka på vilken träningsvärk jag kommer att ha imorgon.. Gah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.