5 november 2014

Äts upp.

Det är ingen bra period i livet jag är inne i nu. Ja, jag får hjälp och stöd men det är ändå åt helvete. Idag var en dålig dag modell.. väldigt dålig dag måendemässigt.

Äts upp inifrån, det gnags på det inre och mörkret sprider sig. Försöker förgäves tända ljuset men ljuset slocknar gång på gång. Finns inte nog med syre. Finns inte nog med kraft att mota bort mörkret.

Jag försöker ändå. Det är inte läge att ge upp. Att ge upp i sådana här lägen är inte min grej, jag försöker att inte falla djupare. Klamrar mig fast vid allt som går att klamra sig fast vid.

Tappar greppet. Gång på gång.

Mörker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.