3 september 2014

Hittills.

Nu ska vi se, i söndags skrev jag om veckans planer. Såhär har det gått hittills:

Stallet varje dag som vanligt. *
Klippa mig på tisdag, med lite tur låter sig sonen klippas lite också då. Håller en tumme!
Filmkväll med maken måndag kväll. **
Jobba två pass. ***
Städa - det är tänkt att jag ska dammsuga och svabba golv imorgon.
Träna två pass på gymmet. ****
Plugga. *****

*         Har bara gått två dagar, men båda dagarna har jag varit i stallet. Såklart.
**       Ja alltså.. skulle bli av igår, men jag somnade vid nattningen av sonen och.. ja. Eh.. Nej.
***     Jobbar inte förrän torsdag, fredag och lördag.
****   Jag tränade ett pass igår, ett kvar med andra ord och det tänkte jag ta under onsdagen.
***** Jag har pluggat både igår och idag. Men mer är på G under veckan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.