4 juni 2014

Saker.

Saker som är inplanerade framöver, vare sig jag vill eller ej (med andra ord både bra och dåliga saker):

  • Linsutprovning i eftermiddag.
  • En av mina brorsdöttrar tar studenten 11/6 (när blev hon så stor?!).
  • Bilbesiktning 16/6.
  • Tandläkarbesök (ännu ett steg närmare rotfyllning) 17/6.
  • Fira mamma som fyller 65 (21/6) 22/6.
  • Tandhygienistbesök 24/6. 
  • Extrapass på jobbet torsdag och söndag denna vecka (plus mitt ordinarie dygnspass).
  • Träffa en vän (inplanerat för idag). 
  • Picknick med min vän/kollega S + våra barn.
  • Picknick med min vän/kollega S + en av hennes vänner (bekant till mig). 

Vissa saker ser jag framemot mer än andra. Om man säger så. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Ordet är fritt!
(Nästintill iallafall...)

Jag svarar på kommentarerna här i min blogg, himla fiffig funktion det där att kunna svara direkt på varje kommentar här på plats.